مربی تیم ملی پاراتیروکمان با ابراز رضایت از عملکرد کمانداران در بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: هر چند با اعزام ۱۱ ورزشکار به این بازیها انتظار کسب مدال‌های بیشتری بودیم، اما نتایج کمانداران معلول با کسب ۱۳ مدال برای اولین بار راضی‌کننده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم نوجوانان ایران معتقد است شایسته کسب پیروزی مقابل قطر بودند.
شاگردان حسین عبدی موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل افغانستان شدند.
مهاجم پرسپولیس می‌گوید هفت هفته مانده به پایان فصل متحد شدند تا دو گانه را کسب کنند.
نمایندگان مجلس با ۲۱۰ رأی محمدباقر قالیباف را به‌ سمت رئیس‌مجلس در چهارمین سال دوره یازدهم مجلس انتخاب کردند. الیاس نادران ۴۷ و فریدون عباسی ۷ رای کسب کردند.
عابدی در کارش تا جایی پیش رفت که بالاخره موفق شد در سال ۷۸ اولین دوره مسابقات آرایشگری را در سطح کشور برگزار کند، او بعد از آن سال، هر ساله این مسابقات را برگزار می‌کرد و در این میان شاگردان زیادی را آموزش داد، شاگردانی که در المپیاد‌های فنی و حرفه‌ای توانستند سه سال پیاپی مقام اول را کسب کنند.
دو ملی‌پوش شنای ایران موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان شدند.
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اگر در سال 1402 حمایت انجام نشود نه تنها فرصت کسب سهمیه از دست می‌رود بلکه شمشیربازی به یک رشته عادی و یک رشته‌ای که در آن هیچ اتفاقی نمی افتد، تبدیل می‌شود.
پوریا حسین خانزاده، ستاره جوان هراز آمل به مقایسه شدنش با میلاد عبادی پور واکنش نشان داد.
به گفته یکی از معاونان وزارت ورزش، امور وزارتخانه به صورت عادی درحال انجام است و هر معاونت متناسب با وظایف، نامه های حوزه وزیر را بررسی و پیگیری می‌کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نوشت: «پیرو نامه‌ام، با تشکر از حسن نظر آقای رییس‌جمهور که موضوع بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی به دستور کار «کارگروه ⁧اقتصاد دیجیتال⁩ دولت» تبدیل شد. ‏مردم و کسب و کار‌ها منتظر تصمیمات عاجل این کارگروه برای رفع مشکل اختلالات اینترنتی و فراهم کردن دسترسی عمومی به اینترنت آزاد هستند.»
تورنمنت هشت جانبه بلاروس با کسب مقام پنجم برای شاگردان حسین عبدی به پایان رسید.
لژیونرهای فوتسال ایران در لیگ دسته اول اسپانیا شب متفاوتی را پشت سر گذاشتند و در کسب سه امتیاز ناموفق ظاهر شدند؛ اگرچه سعید احمدعباسی با دو گل زیبا هواداران تیم آلبالی را به وجد آورد.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دانشگاه نقش اصلی در پیشرفت و توسعه کشور دارد، گفت: اسلام کسب علم و تولید آن را عبادت دانسته است چرا که تولید علم به معنای تولید ثروت است.
اسد عبادی، دروازه‌بان و‌ کاپیتان استقلال ملاثانی نسبت به حواشی بازی امروز تیمش با سایپا واکنش نشان داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم اولویت خود را در درجه اول به اقتصاد و در درجه دوم به برخی مسائل زمین مانده فرهنگی و مسائل اجتماعی داد از این رو معافیت کسب و کارهای کوچک و مردم عادی در مجلس پیگیری می شود.
عباس عبدی نوشت: سنت برای نواصولگرایان یک سکوی پرش است و هیچ تقیدی به آن ندارند. خیلی راحت همه‌چیز را قربانی کسب و حضور در قدرت می‌کنند. در یک کلام آنان هیولای فرانکنشتاین بودند که برای ترساندن اصلاح‌طلبان ساخته شدند.
شاگردان حسین عبدی در تیم نوجوانان ایران با کسب پیروزی پر گل مقابل قرقیزستان در آستانه‌ی صعود به جام ملت‌های آسیا قرار گرفتند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش می‌کنیم مشکلات عادی برای بحث کسب و کار مردم را مرتفع کنیم تا کسب و کارها بیش از این آسیب نبینند.
سیمین کاظمی: آنچه در نظام آموزشی ایران اتفاق افتاده گستردگی و عادی شدن تقلب است. پیشتر هم تقلب صورت می‌گرفته، ولی حالا به نظر می‌رسد عمومیت و شیوع آن بیشتر شده و حتی عادی شده است. می‌شود گفت تقلب به یک کسب و کار تبدیل شده که بخشی از آن خارج از دانشگاه و بخشی هم در داخل دانشگاه است.
ملی پوش کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: امسال با برنامه و انگیزه بیشتری برای ایستادن روی سکوی جهانی تلاش کردم تا یکی از بهترین سال‌های ورزشی‌ام رقم بخورد.
آخرین نماینده ایران در رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با کسب مدال طلا به کار خود پایان داد.
محمد عباسی معتقد است که هوادار در فصل جدید با الهامی می تواند نتایج بهتری کسب کند.
محمد عباسی معتقد است که هوادار در فصل جدید با الهامی می تواند نتایج بهتری کسب کند.
محمد عباسی معتقد است که هوادار در فصل جدید با الهامی می تواند نتایج بهتری کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ